داشتن – خوردن فروشگاه اندروید اپلیکیشن

داشتن – خوردن: فروشگاه اندروید اپلیکیشن شناسایی همراه محققان اندروید دکمه خطر

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عقل سیاسی دارم/ دست ظریف را می‌بوسم ، مذاکره راه‌حل پرسشها کشور است نه مخاصمه، زنگنه

    وزیر پیشنهادی نفت با بیان اینکه ما سومین ذخایر نفت دنیا را در اختیار داریم، گفت: عقد قراردادهای تازه نفتی را با نشانه توسعه میدان‌ها، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ا

    عقل سیاسی دارم/ دست ظریف را می‌بوسم ، مذاکره راه‌حل پرسشها کشور است نه مخاصمه، زنگنه

    زنگنه: عقل سیاسی دارم/مذاکره راه حل پرسشها کشور است نه مخاصمه/دست ظریف را می بوسم

    عبارات مهم : سیاسی

    وزیر پیشنهادی نفت با بیان اینکه ما سومین ذخایر نفت دنیا را در اختیار داریم، گفت: عقد قراردادهای تازه نفتی را با نشانه توسعه میدان ها، جذب سرمایه گذاری خارجی و ایجاد اشتغال انجام خواهیم داد.

    به گزارش ایسنا، بیژن نامدار زنگنه وزیر پیشنهادی نفت در دفاع از برنامه های خود جهت کابینه دوازدهم، گفت: در کشور ما هنگامی که از نفت صحبت می کنیم فقط یک کالا نیست. نفت و وزارت نفت دارای ابعاد اقتصادی، سیاسی، سیاست خارجی و بازرگانی خارجی است و در مسیر توسعه اقتصادی غیرمتکی به نفت و صنعت پتروشیمی نیستیم. ضمن اینکه بودجه کشور مستقیم و غیرمستقیم به نفت وابسته است.

    عقل سیاسی دارم/ دست ظریف را می‌بوسم ، مذاکره راه‌حل پرسشها کشور است نه مخاصمه، زنگنه

    وی تصریح کرد: این اهمیت باعث شده است تا دشمن های در برخورد با جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بیش از هر موردی به اعمال تحریم ها و اشکال تراشی علیه صنعت نفت پافشاری کنند. صنعت نفت و مجاهدان آن خط مقدم جبهه مبارزه با دشمن هستند.

    وزیر پیشنهادی نفت ادامه داد: در این روزها که وقت شد به علت رای اعتماد در مجلس و در کمیسیون ها و فراکسیون های تخصصی حضور داشته باشم به توسعه میدان های مشترک، تسریع در انعقاد قراردادهای نفتی، پرهیز از خام فروشی، حمایت از ساخت داخل و مدیریت نیروی انسانی تاکید کردم.

    وزیر پیشنهادی نفت با بیان اینکه ما سومین ذخایر نفت دنیا را در اختیار داریم، گفت: عقد قراردادهای تازه نفتی را با نشانه توسعه میدان‌ها، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ا

    وی افزود: در برنامه ای که بنده ارائه کرده ام و گزارشی که معاون نظارت مجلس تهیه کرده 47 درصد برنامه های پیشنهادی بنده با احکام اوج دستی منطبق هست، 40 درصد همسو بوده و در هیچ مورد مغایرتی با اسناد بالادستی یافت نشده است البته در 13 درصد هم اشاره ای نشده به این اسناد، نه این که مغایرتی وجود داشته باشد.

    زنگنه گفت: اساسا در برنامه ای که تهیه کرده ام منطبق بر برنامه ششم توسعه بوده و اعتقاد هستم که وزیر نمی تواند برنامه دهد و برنامه آن چیزی است که در قانون وجود دارد و آن چه که ما ارائه می کنیم راهکارهایی است که جهت برنامه های مصوب و بودجه های سنواتی ذکر می شود.

    وزیر پیشنهادی نفت تصریح کرد: بنابراین همه اسناد بالادستی که از سیاست های رهبری گرفته تا قانون برنامه ششم مورد تاکید بنده است و مهمترین چیزی که اعتقاد دارم در صنعت نفت باید به آن توجه شود سرمایه گذاری در این صنعت است به خاص جهت توسعه میدان های یکسان که تمام این ها باید طی این چهار سال تعیین وظیفه و سرمایه گذاری شود.

    عقل سیاسی دارم/ دست ظریف را می‌بوسم ، مذاکره راه‌حل پرسشها کشور است نه مخاصمه، زنگنه

    وی خاطرنشان کرد: عقد قراردادهای تازه نفتی با نشانه توسعه میدان ها و جذب سرمایه گذار خارجی و ایجاد اشتغال باید صورت گیرد و طبق برنامه ای که تهیه کرده ام 200 میلیارد دلار ظرف پنج سال باید سرمایه گذاری انجام شود که از این میزان 120 تا 130 میلیارد آن باید از طریق منابع خارجی جذب شود و در این شرایط است که می توانیم بخش های اوج دستی و پایین دستی را رونق دهیم.

    زنگنه گفت: به عنوان مثال اگر در خوزستان حرکتی ایجاد شود باید طرح های توسعه ای میدان های نفتی اجرایی شوند و در این سرمایه گذاری ها ده ها میلیارد دلار و صدها اشتغال مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد شد.

    وزیر پیشنهادی نفت با بیان اینکه ما سومین ذخایر نفت دنیا را در اختیار داریم، گفت: عقد قراردادهای تازه نفتی را با نشانه توسعه میدان‌ها، جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ا

    وزیر پیشنهادی نفت با اشاره به این که زیاد کردن ظرفیت تولید نفت و گاز با نشانه زیاد کردن تولید در بازارهای جهانی هست، بیان کرد: بر اساس سیاست های کلی نظام، زیاد کردن ظرفیت تولید صیانت شده است نفت متناسب با ذخایر موجود و برخوردار کشور از قدرت اقتصادی، امنیتی و سیاسی است و در واقع این زیاد کردن تولید باید متناسب با ذخایر انجام شود.

    وی با بیان این که «ما سومین ذخایر نفت دنیا را در اختیار داریم»، گفت: ولی از نظر تولید میزان پایین است و باید در نظر داشته باشیم که نفت مقوله ای است که فقط اقتصادی نیست و رابطه تولید با سایر کشورها جهت ما قدرت و جایگاه سیاسی و امنیتی را رقم می زند.

    عقل سیاسی دارم/ دست ظریف را می‌بوسم ، مذاکره راه‌حل پرسشها کشور است نه مخاصمه، زنگنه

    زنگنه اتمام فازهای پارس جنوبی را از دیگر برنامه های خود بیان کرد و گفت: فاز یازده در این چهار سال در مرحله نوسازی و بازسازی قرار می گیرد، ضمن اینکه احداث پایانه های نفتی را در دستور کار خود داریم. البته باید در نظر داشته باشیم که اگر می خواهیم خام فروشی نکنیم باید تولید پتروشیمی را تقویت کنیم.

    وزیر پیشنهادی نفت یادآور شد: زمانی که من وارد وزارت نفت شدم در سال 76 تولید پتروشیمی ما یک میلیارد دلار بود و در سال 84 این تولید به چند برابر خود رسید و در این سال ها هم نزدیک به 9 میلیون تن به ظرفیت پتروشیمی ما اضافه شده است است.

    وی ادامه داد: جهت پالایشگاه ها هم آینده نگری شده است که از 1.7 میلیون بشکه به سه میلیون بشکه برسیم.

    زنگنه گفت: یکی دیگر از طرح های ما این است که گاز در مشعل نداشته باشیم و در شهرستان بهبهان هم جهت جلوگیری از سوزندان گازها فقط سه میلیارد دلار سرمایه گذاری در حال انجام است.

    وزیر پیشنهادی نفت به نقش آفرینی جدی در حوزه صادرات گاز هم اشاره کرد و گفت: می گویند وزارت نفت در صادرات گاز کاری نکرده هست، هنگامی که کمبود گاز داشتیم چه چیزی را صادر می کردیم؟

    وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که «قراردادی را در زمینه تولید لوله های مقاوم خوردگی به امضا رسانده ایم»، گفت: ما ظرف سه سال سازنده این لوله ها خواهیم شد البته در این قرارداد یک شرکت ایرانی و خارجی مسئولیت کار را بر عهده دارند. البته قراردادهایی هم جهت ساخت مته و تجهیزات درون چاهی در دستور کار داریم.

    زنگنه با اشاره به این که «تکمیل شبکه گازرسانی کشور هم باید هر چه سریعتر انجام شود»، گفت: بهینه سازی مصرف سوخت، تقویت مدیران نفت و مساله معیشتی نیروی انسانی در حوزه نفت هم در دستور کار قرار دارد.

    وزیر پیشنهادی نفت ادامه داد: در سال 84 کل نیروهای رسمی 120 هزار نفر بود ولی هنگامی که بنده برگشتم نیروی انسانی نفت به 220 هزار نفر رسیده بود یعنی 100 هزار نیرو اضافه شده است بود بدون این که کاری انجام شود، لذا حل این معضل کار بزرگی هست، نیروهای قرارداد مدت موقت داریم که وضع زندگی خوبی ندارند. امیدوارم که با کمک شما نمایندگان تلاش شود تا راه حلی جهت پرسشها این ها پیدا کنیم.

    وی همچنین به مسئولیت های اجتماعی حوزه نفت نیز اشاره کرد و اظهار داشت : بنده افتخار می کنم و خدای متعال را شکر می کنم که این دفعه جزو نخستین دفعاتی است که وزیری جهت رای اعتماد به مجلس می آید و نمایندگان مناطق نفت خیز از وزیر حمایت می کنند. ما به پرسشها اجتماعی این مناطق توجه کرده ایم و اینگونه نیست که آن ها را مزاحم بدانیم. آن ها همراهان ما هستند، ما باید به اصلاح زندگی آن ها توجه کنیم.

    زنگنه با تاکید بر حمایت از جذب سرمایه گذاری، گفت: چهار سال پیش هنگامی که جهت رای اعتماد به مجلس آمدم آقای زاکانی و نادران را دیدم و به آقای نادران گفتم ما با هم مخالف باشیم و از هم متنفر نباشیم، گفت نیستم و در مسیر کاریم در سال 93 از ایشان و آقای توکلی کمک خواستم و این دو نفر مردانه کمک کردند و زمانی که مساله منافع ملی مطرح است آنها به من کمک کردند.

    وزیر پیشنهادی نفت با بیان این که «برای بار نهم است که به مجلس جهت رای اعتماد می آیم»، گفت: این دفعه یکی از لذت بخش ترین خواهد بود لیکن همه در چارچوب منافع ملی حرف می زنند. در مجلس باید با هم باشیم و کمک کنیم کشور توسعه یابد. مذاکره راه حل پرسشها کشور است نه مخاصمه.

    وی در مورد پرسش نمایندگان مبنی بر تولید صادرات نفت منطبق با سیاست های اقتصاد مقاومتی، گفت: تمامی کارها ما با مجموعه سیاست ها مطابقت دارد.

    زنگنه در مورد بیانات یکی از نمایندگان مخالف خود راجع به کلوب نفت و نیرو، اظهار داشت: این کلوب یک موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی است که در سال 91 مشغول به فعالیت شده است و ما زمانی که آن را ثبت کردیم در خواب هم نمی دیدیم که کسی مانند آقای روحانی بیاید و ما وزیر بشویم و بنده هم نه عضو هیات مدیره و مدیرعامل آن هستم بلکه عضو هیات موسس هستم. نمی دانم آیا بعضی از دوستان حساس هستند، شما اگر می دانید کاری خلاف قانون است به قوه قضاییه و کمیسیون اصل 90 می گفتید. مثل این که کشف جدیدی شده است باشد این گونه مطرح می کنید. آیا بعضی ها اینقدر دلواپس هستند، اگر هم روزی بخواهد منحل شود اموالش با اجازه ولایت فقیه به یک موسسه دانشگاهی واگذار می شود.

    وزیر پیشنهادی نفت راجع به 50 میلیارد دلار وام بی بهره هم این گونه پاسخ داد: کجا بی بهره است؟ مگر بانک مرکزی وام بی بهره به کسی می دهد؟

    وی راجع به این که گفته می شود آیا تولید در صنعت نفت اضافه نشده، گفت: اگر می خواهید با من مخالفت کنید آیا حق کارگران نفت را نادیده می گیرید. فکر می کنند تولید نفت مثل شیر آب است که باز کنیم و اضافه شود. کارگران زحمت کشیده اند تا تولید را برگرداندند البته من هم نه، آقای ظریف زحمت کشید. من دست آقای ظریف را می بوسم که دست ما را باز کرد تا بتوانیم تولید داشته باشیم.

    زنگنه تصریح کرد: زمانی هم که بحث فریز تولید کشور عزیزمان ایران مطرح شد من ایستادم، آن وقت یک عده گفتند زنگنه می خواهد ارزان فروشی کند، گردن من را هم بزنید حاضر نیستم از سهم کشور عزیزمان ایران در بازار جهانی بگذرم.

    وزیر پیشنهادی نفت در ادامه در مورد بیانات نماینده ایذه و باغملک مبنی بر استخدام نمایندگان جهت رای آوری اش در مجلس، گفت: هر دوره ای که تمام می شود امیدوارم البته شما 10 دوره رای بیاورید. یکی از دغدغه های هیات رییسه و وزرا این است که این نماینده ها(ادوار) که کار ندارند به آن ها کار دهید، چه کارشان کنیم، اگر دلواپس شغل و آینده ارزش باشند هزاران مفسده دیگر درست می شود. بنده فرزند که نیستم، خودتان هم می دانید نماینده دوره قبل یک شهر چگونه می تواند در رای اعتماد یا علیه من کاری انجام دهد در حالی که با نماینده فعلی با هم رقیب هستند، من اینقدر عقل سیاسی هم دارم.

    زنگنه گفت: بعضی از نمایندگان می گویند چه وقت میدان به جوان ها می دهید، بدانید من خیلی اصرار کردم که شخص دیگری را به عنوان وزیر نفت معرفی کنند ولی خیلی اصرار و پافشاری کردم، آخرش من تنها ماندم و همه پشت من را خالی کردند و نهایتا بنده معرفی شدم.

    وی در آخر با اشاره به کشتی گرفتن رسول خادم در المپیک جهانی که یک بار از کشتی خداحافظی کرد و بار دیگر در عرصه کشتی حاضر شده است و مدال نقره گرفت، گفت: او به من درس داد که جهت عزت کشور عزیزمان ایران باید از آبروی خود گذشت.

    واژه های کلیدی: سیاسی | برنامه | سرمایه گذار | سرمایه گذاری | سرمایه گذاری | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار